Vardagsliv inredning och design


fredag 26 augusti 2011

Gilla hösten

Om det är någon som missat det ska jag tala om att den bästa årstiden av alla är hösten. Jag älskar hösten!

Livets bestående minnen är oftast de som är förknippade med en stark upplevelse. För mig står hösten för allt som är vackert och allt som doftar gott. De vackra färgerna, den höga klara luften, regnet – känslan. Starka minnen väcks till liv av så lite som en doft och de finaste minnena vill man gärna bevara.

En del minnen inspirerar också till att skapa nytt. Hösten är början på något oprövat, något sällsamt – något annorlunda. Jag älskar allt som har med hösten att göra helt enkelt.

Jag har bestämt mig – hösten är här nu!

Albin Hund

 
Gabriella

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...